کلبه ی آرامش


شاید...

شاید اگه قبل از اینکه وارد دنیای این علم بشم... اون همه دل نوشته و خاطره نوشته دانشجوی پزشکی و دندان رو نمیخوندم اینجوری هیجان در وجودم نمیمُرد... میدونی گاهی باید اجازه بدی پایان تو رو غافلگیر و خوشحال کنه

خوبی ها و منفعت هایی داشت آشنایی با دنیای این آدما اما خیر نه... چرا من اینقدر غرقم؟:(

وقتی دقیق تر فکر میکنم از پاییز سال 93 زندگیم به شدت افتاد رو سیر نزولی مهم ترین علتش هم نت بود! اینقدر دقیق بودن و دقیق شدن رو ظاهر زندگی آدما خوب نیست

چرا من بیدار نمیشم از این کابوس وحشتناک...

من کی ام؟؟ بذار بیشتر فکر کنم از کجا شروع شد اینهمه دروغگویی... خدایا من کجا میرم؟😢😢😢😥

+گوش میدم

ب.ن: فکر کردی همه مثل خودت خر اند؟؟!

همه رو به دست باد بسپار و برو..... هر چه بادا باد. دیگه خسته شدم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan